2012. november 29., csütörtök

Megint táska

Elkészültek a táskák és végre fel is tudom tenni a képeket. Az általános sötétség miatt (most bezzeg süt a nap) nem lettek szépek a színek, de a lényeg látható.

Nyers szín és barna színátmenetes fonalból készült.  A szőrös fonaltól puha, prémes, igazi téli darab.



 A kesztyűvel.


Nagyon helyes anyagot kaptam nemrégiben, most éppen kapóra jött.




Szürke-fekete négyzetekből kötött táska, felül megint prémhatású fonal.



A hozzáillő sál kész (aszt elfelejtettem fotózni) még a kesztyű hiányzik.


Ugyanaz lilában.




 Bélés.


A leginkább itt nem adna vissza a fotó az eredetí színt. A táska türkizkék.





Megint a szivárvány táskák, megint más színösszeállításban.



Ezt pedig egy Meska megrendelésre horgoltam.


6 megjegyzés:

  1. Újra mind nagyon bejön, az első talán a leg-leg!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik az összes táska! Csodaszép téli darabok vidám színekkel! Mint ahogy máskor sem, most sem tudnám eldönteni, melyik tetszik jobban. Szuperjók (és milyen puhák is -gondolom) mindannyian!

    VálaszTörlés
  3. Mártikám !!!!!
    Hú.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ez a kék a lila és mind csodálatosak !!!!!!!!!!!
    Nagyon ügyes vagy imádom a táskáidat !!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mind nagyon szép, nekem az utolsó a kedvenc .

      Törlés
  4. Köszi! Így most már mindegyiket szereti valaki. :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon szuperek a táskáid, de legfőképpen a lila :) gyönyörű!!!

    VálaszTörlés